Het gaat beginnen

28 maart 2019 - Central Jakarta, Indonesië

Yes na lang wachten is dan vandaag echt de dag! na een lekker broodje en een (laatste) nederlands bakkie koffie samen met marc is het dan echt tijd om afscheid te nemen. Daar ga ik dan richting de incheck bali.. verbaast vraagt de stewardess aan mij of ik helemaal alleen ben? "Uhhh ja mevrouw!" spannend hoor!! Loop maar wel snel door! Na de halve marathon voor mijn gevoel gelopen te hebben kom ik ergens in het uiterste puntje van schiphol. Yes gevonden!! En het vliegtuig staat er ook al. na 2 keer plassen was het na ruim een uur toch echt tijd om te boarden! Spannend spannend nu gaat het echt gebeuren!!! Gedurende de vlucht zit ik naast 2 mede reisgenoten, waar ik onderweg alvast kennis mee heb kunnen maken. Na ruim een uur deed zich mijn favoriete bezigheid aan.. jawel.... ETEN! En wat voor... wauw! Dit belooft al heel veel goeds. Alles tot in de puntjes geregeld tijdens de vlucht, headset, oordopjes, slaap masker, grote gebreide sokken ,kussens,dekens tandenborstel etc en.... een praktisch leeg vliegtuig! Waardoor we van legen stoelen heerlijke bedden konde creëren.

En lekker liggen slapen in het vliegtuig!

laat het avontuur beginnen!

P.s het is hier heet... om 07:00 uur al 🤣🌞

1. Kim Blankestijn:
    28 maart 2019
    Heej amber fijn dat je zo een goede vlucht hebt gehad!! Heniet van je vskantie!
  2. Joke:
    28 maart 2019
    Yes! Het avontuur is begonnen!
    Heel veel plezier,doe voorzichtig.
    En geniet!
  3. Ineke:
    28 maart 2019
    Leuk! Heb er zin in om je te volgen en je avonturen mee te maken, fijne maar vooral veilige reis! Geniet van elk moment!😘
  4. Richard en Annelies:
    28 maart 2019
    Lieve Cultuur-snuifster Amber, wat ben je toch stoer ! En wat goed dat je al twee reisgenoten in het vliegtuig hebt gesproken. Zou best stiekum even bij je in de buurt willen zijn en kijken hoe je het allemaal meemaakt ! We gaan je op de voet volgen. Amber, geniet en maak heeel veeel foto's. Dikke knuffel van ons. 😘❤👍
  5. Ellen Bongers:
    Lekker genieten meissie!!!!! 😘😘😘
  6. Ben borgerdijn:
    28 maart 2019
    Heee Aboe lekker geniet ze en stuur wat zon deze kant op
  7. Ivette:
    29 maart 2019
    Het is je gegund,stoere tjik!!! Geniet er van!!!