Prambaran tempel

4 april 2019 - Malang, Indonesië

Vandaag eindelijk een beetje kunnen uitslapen yes! Om 8.00 uur ready en in de bus richting prambanan hindoestaanse tempel. Ontiegelijk groot ook dit weer! Het complex bestaat uit honderden tempels 1 grootste 2 kleinere en honderde kleine waarvan de meeste ingestort is door aardbevingen. Te bedenken hoe de mensen deze grote en hoge gebouwen ooit gebouwd te hebben, in een tijd zonder hulp middelen. Boven in de grote tempel staan 3 beelden, waarbij het aanraken van 1 daarvan je een wens mocht doen. ( dit heb ik natuurlijk ook gedaan!) ondertussen heb ik het gevoel half dood door de warmte te gaan, want het is hier heet! +35 °c Gouw naar de bus... in de frisse airco... heerlijk! Even bijkomen! door naar een schilderijen winkel mooi om te zien maar daar blijft het dan ook bij... Vanaf daar per fietscar vervoerd naar het paleis van de sultan. Wat een hillarisch avontuur was dit! Met mondkapjes op in die car en die man maar fietsen! Kris kras door het verkeer heen.Het paleis was Super mooi om te zien! Onze gids vertelde dat de beste man ruim 75 kinderen heeft verwekt.. tjonge die heeft m in iedergeval niet versleten met pissen ;)

1. Richard en Annelies:
    4 april 2019
    Haha, uitslapen....... volgens ons heb je hierna een luie strandvakantie nodig om bij te komen !
    Maar het ziet er allemaal prachtig uit. 👍 Heel indrukwekkend ! Geniet er lekker van Amber dikke knuffel 😘 van ons. XXX
  2. Tabittha:
    Die sultan heeft ‘r vast eelt an! 🤣 hahaha
  3. Ellen Bongers:
    4 april 2019
    Wat is dat voor een hartjes"attractie " waar je in zit op de foto 🧞‍♀️

Toch geen straf hè 🤣😘
  4. Amber:
    5 april 2019
    Haha dat is een foto ding aan een kabel🤣