Rondje winkelcentrum

9 april 2019 - Kuta, Indonesië

Yes dag 1 van de 4 dagen rust, gestart met een wandeling in het winkelcentrum. Leuk jurkje gescoord ( daar wordt ik blij van!) Na een ochtend geshopt te hebben is her tijd om een hapje te gaan eten. De voorkeur ging uit naar zeezicht, buiten en in de zon! Nou... dat vonden we ook! Stoeltjes in het water, dit is helemaal goud waard. Na de lunch gaf de ober aan dat er ook loungse bedden zijn waar je met 4 man op kan liggen met een tafel in het midden. Prima die doen we ! gelukkig was ik zo slim om mn tasje mee te nemen met zonnebrand want wat is die zon vel en warm! Gouw insmeren ! Na een kleine 10 minuten besloten toch mn shirt uit te doen en lekker in mn bikini te gaan zonnen. en yes cocktails!!!! Genaamd party girl! Geen idee wat het was maar smaakte helemaal top! De sfeer is goed en we genieten heerlijk van de muziek. plots komt de ober naar me toe en zegt tegen me of ik wil zwemmen in het zwembad. Klinkt allemaal best raar in de oren te bedenken dat je in een restaurant zit in een shopping mall aan zee... maar geloof het of niet... het zwembad was er ! Helemaal top. Gouw er in! gedurende dag hadden we prive bediening. Alles werd geregeld, voor mn reisgenoot werden de sigaretten gebracht en aangestoken terwel die in het zwembad ligt. Hillarisch!!! Uiteraard leverd dit een stel hele leuke fotos op! te bedenken dat we van 12.00 t/m 22:30 hier zijn gebleven helemaal top!

20190408_144929

1. Ivette:
    9 april 2019
    En waar is de foto van je jurkje???
  2. Cindy van der Velden:
    9 april 2019
    JALOERSSSS!!!! Whahahahahaaaaa ziet er goed uit hoor!!! Xxx
  3. Joke:
    10 april 2019
    Wat een heerlijkheid!
    Geniet er nog maar met volle teugen van.
  4. Linda:
    11 april 2019