Dag 5

31 maart 2019 - Ancolmekar, Indonesië

Vandaag zijn we begonnen aan de trein reis naar pangandaran. Wat een prachtige natuur onderweg! en luxe trein voorzien van stopcontacten. Ideaal om de telefoon op te laden. Tevens tijdens deze ruim 4 uur durende trip, ETEN!!!! complete maaltijd bestaande uit: nasi, kip, groente, ei ,sambal,kroepoek en een banaan. Het toilet is wel een uitdaging want je schommeld alle kanten op. Maar het uitzicht geweldig! Allerlei rijsten velden. Na dit avondtuur staat de bus weer klaar en moeten we ruim 1.5 uur met de bus naar green valley. Het schijnt iets met boten te zijn, waarbij mij de zenuwen bijna toeslaan! Want ik ben zeeziek!! gouw maar een reis pilletje innemen just in case ;) aangekomen bij de green valley, mag ik in het bootje stappen. Daar ga ik!! Wat een natuur werkelijk adembenemend mooi!! Na een stuk gevaren te hebben stopt de boot bij een rots, welke de doorgaande weg blokkeerd. Ik mag uitstappen en zwemmen, na toch wat twijfelen wil ik dit toch wel doen. Snel een zwemvest aan, en achter de groeps genoot aan. Steeds een stukje verder.. wauw wat een stroming!!! Het kost heel veel moeite om verder te kunnen komen! de gids gaat mee her en der een foto pose moment. Waarvan de fotos nog komen! toch nog een stukje verder en verder tussen rotsen door wauw het is zo overweldigend mooi! Het is echt met geen pen te beschrijven wat ik gezien heb! Zn mooi water en natuur!! S avonds een afsluiter met eten dansen zingen en drinken op het strand! I love it!!

20190331_211508

1. Hennie:
    31 maart 2019
    Wow wat een avontuur zeg , super !
  2. Joke:
    2 april 2019
    He! Ik leef helemaal mee!
    Leuk om je avonturen te lezen!